søndag 18. november 2012

Just another week.

HeiHei!

Denne uka har vært ganske så spennende og ganske så vanlig at the same time. På mandag var det no school, men basketball practice startet. Det er morsomt å spille basketball, men ganske annerledes også.

På tirsdag var det XC-awards night og jeg lettered siden jeg var på varisty. yeeh!(det var ikke sarkasme, men ren(t) glede(srop)!) og jeg fikk også prisen for most inspirational runner. Noe jeg ikke hadde expected så jeg var pretty surprised! I tillegg måtte alle seniorene holde en liten tale..ehm..ja...not my favorite thing. MEN, det gikk egentlig veldig bra!

Tordag var TWILIGHT-torsdag! Vi hadde ikke tid til å se alle filmene før vi dro på midnattpremieren, så vi så New Moon og Breaking Dawn part I(med brownies!). Når vi kom til kinoen fikk vi pizza og dessert pizza(yum!) + popcorn i pizza boothen, mens vi ventet på at filmen skulle starte. Best day ever!(almost) og filmen var superduper bra! Vi skal dra inn og se den en gang til neste uke... enough said.

Etter basketballtreningene denne uka har kneet mitt begynt verke ganske mye, så jeg er ikke så sikker på basketballkarrieren min. Jeg har signed up for å spille piano i "Annie" som drama setter opp. Så hvis jeg får spille der kommer jeg nok til å gjøre det i steden for basketball. De fleste av vennene mine er i drama også, så jeg tror det vil bli morsommere å gjøre det i steden for. Track treninger starter opp i Januar i tillegg for de som ikke er med på en winter sport, and I'm looking forward to that!
In the pizza booth
På vei hjem fra XC-awards. Not enough room in the truck..


1 kommentar:

  1. Synd med basketen og kneet ditt, men å spille til "Annie" høres veldig morsomt ut. Prøv å ikke belast kneet ditt for mye før du merker at verket er borte. "pappa"

    SvarSlett