mandag 12. november 2012

Update.

Hei igjen!

Jeg har ikke skrivd paa en stund saa jeg har bestemt meg for aa starte paa "nytt" med bloggen (fordi jeg er too lazy to write about the past weeks...). Det har ikke skjedd saa mye nytt her uansett. Forrige uke var jeg syk og hjemme fra skolen tre dager og ellers har jeg bare oevd til cabaret, trent, shopping, kino og vaert med venner. Living a normal life basically. Paa halloween var jeg syk saa det ble ikke noe knask eller knep. Tonya og jeg lagde monkey bread og brownies for dinner og saa paa filmer i steden for. Der er basically alt som har skjedd siden sist(jeg var vist ikke for lat til aa skrive om the past weeks alikevel...).

Denne uka har det vaert all about cabaret. Seine kvelder med generalproever foer showet startet paa torsdag. I gaar var siste kvelden(kind of sad), men det har vaert kjempe morsomt og jeg spilte alle sangene perfekt i gaar(eller nesten perfekt...jeg tror alltid ting kan bli bedre...jepp, perfeksjonist). Jeg har faatt nye venner gjennom cabaret og det har bare vaert superduper awesome aa vaere med paa. Jeg har proevd aa laste opp noen videoer her fra korkonserten og cabaret, men internettet er for treigt. Saa naar McDonald's er ferdig restaurert skal jeg dra innom aa se om jeg kan laste det opp der(free WiFi!)

Vi har hatt early release torsdag og fredag som var kind of nice og i morgen er det no school because of Veteran's day. Men jeg maa fortsatt dra paa innom fordi....(trommevirvel)...basketball starter i morgen!!! Jeg var i Moses og kjoepte basketball skjorts i dag og jeg har bestilt basketball sko saa I'm ready to play basketball!

Paa torsdag skal Tonya hente Lea og meg tidlig paa skolen (doktortime...ehm...eller ikke...) for aa se alle Twilight filmene foer vi drar paa midnattpremieren. Vi har reservert pizza boot(jepp kinoen har det!). It's gonna be AWESOME!
Etter cabaret i gaar
 Jeg fikk gaver og blomster :) (jeg glemte aa rotere bildet saa dere faar snu paa hodet i steden for...)


I think that's all for now.
Enjoy life!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført cabaret , fine bilder og alltid godt å høre at du har det så bra . klem mamma:-)

    SvarSlett
  2. Flott at du trives så godt. Hvordan er det å spille basket ? Fikk du med deg alle Twilight-filmene som planlagt ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Basket går ganske bra. Forteller mer om det og twilight i neste innlegg :)

      Slett