mandag 10. desember 2012

Lefse and Flash Light Tag.

Den siste uka har vært ganske hektisk, men veldig bra også. I engelsk har vi lest The Crucible og vi hadde finals på den på fredag. Siden jeg var borte to dager forrige uke hadde jeg ganske mye makeup work i matte og vi hadde også en stor prøve i U.S. History på fredag. Fredag var faktisk en av de beste dagene på lenge og jeg var i et supergodt i humør. Vi skulle egentlig ha tre prøver på fredag og jeg var fokusert på det. Men i andre time kom det en Holocaust survivor som hadde en utrolig bra forelesning. Så på grunn av det slapp jeg å ha matteprøve. I lunsjen skypet jeg med de fire beste vennen i hele verden: Linnea, Eline, Sunniva og Iben!!! De fikk også hilse på den uberkule musikkteoriklassen min. Siden O'Donnell var borte i Chamber Choir så vi på film. Det var en gammel film og jeg fikk ikke med meg hva den het, men jeg likte den. Etter skolen var det drama før Lea og jeg ble med RaeAnn hjem mens vi ventet på at Melissa skulle bli ferdig med sangtimen sin. By the way, RaeAnn er den morsomste sjåføren jeg kjenner. Lea og jeg ble med Melissa hjem. Vi så på film, spiste middag og gjorde klart til senere på kvelden. Melissa hadde inviter a bunch of people over for å leke flash light tag. Det var super gøy og vi hadde varm kakao når vi kom inn(det er ganske kaldt her borte nå, rundt 0 grader). Vi spilte også twister. Skinny jeans er ikke det beste valget for twister for å si det sånn. Men det var supermorsomt og kvelden endte bare med en stor, hoven vrikket ankel og en andregrads forbrenning fra varm kakao(overraskende nok skjedde det ikke med meg). Melissa kjørte meg hjem og det er alltid like morsomt å finne veien hjem til meg i mørket, men vi fant fram!

På lørdag var det ISE christmas gathering and talent show. Vi måtte ha med oss en rett fra hjemlandet vårt og jeg hadde bakt dronningkaker(alle 36 ble spist opp...nei, ikke av meg). Det var morsomt og jeg ble kjent med noen kule utvekslingsstudenter. Jeg hadde ikke noe forberedt for talentshowet siden jeg hadde så mye å gjøre forrige uke, men jeg tok det på sparket og sang og spilte piano(Be Be Your Love, Rachel Yamaguchi) og guess what! Jeg vant et nytt stereoanlegg!!! Faktisk hører jeg på musikk fra det akkurat nå.

Etter alt det dro vi til en venn av familien som er norsk og lagde lefse. Jeg har aldri lagd lefse før, men det var morsomt og smakte så klart veldig godt.  Neste uke er det julebord og julekonsert.



Nyt juletiden!

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar