mandag 17. desember 2012

Julestemning


Nå begynner det å føles som jul her borte også. I går fikk vi snø og det har ikke smeltet enda! Det gikk litt hardt utover den oppblåste snømannen som ligger flat i hagen og nissen som ikke vil komme ut av juletreet, men ellers går det bra.
 
Nå er det bare tre dager igjen på skolen før winter break. Denne uka har vært ganske så vanlig. På torsdag hadde Tonya boksignering hos Dog Eared Books så jeg gikk dit etter skolen. Jeg kjøpte meg en kako og en te på veien siden jeg hadde løpt i snø og var ganske så kald og jeg har enda ikke funnet ut hvordan man får varmt vann i dusjen på skolen. Det var en morsom kvelden. Mannen til hun som eier butikken er utrolig morsom(for å si det mildt) og Tonya og jeg lo i tre timer i strekk.
     På fredag var julebordet med jobben til Tonya. Vi dro til en restaurant i Soap Lake. Jeg begynner virkelig å like Soap Lake. Spesielt nå i jula. De har julelys over alt(jeg må prøve å få tatt bilder av det en dag) og det er et veldig koselig lite sted. Julebordet var morsomt og jeg vant et såpesett, selv om jeg prøvde meg på kakaoen... Haley og Taylor kom over og overnattet til lørdag.
    Lørdag var det julekonsert på Sundial Bistro i Soap Lake. Det var nesten som Blåkafe. Sudial er en liten kafe og vi spilte julesanger for de som spiste der. Når jeg kom hjem spilte vi Monopol og guess who won? Me.
   I dag har jeg skypet med familie, løpt og tatt bilder av snøen. I morgen er det korkonsert.
 









- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar