torsdag 13. september 2012

A pretty good day...no, a VERY good day!

Nå sitter jeg ved senga mi i pysjbukse og kosesokkene mine med håret surret inn i et håndkle etter en lang, varm dusj og føler meg veldig bra og glad etter dagen i dag! (just to give you a visual picture..)

Dagen i dag har vært veldig bra. Det har ikke skjedd noe spesielt, jeg er bare veldig glad i dag. Vet ikke helt hvorfor, jeg kan bare ikke stoppe å smile! Jeg har nesten hatt en hoppende gange i hele dag(spesielt etter xc), noe vertsfar kommenterte, jeg siterer: "Well, you're very bouncy today".  Jeg fikk 100 % på World Studies testen i dag og har ingen lekser, så det ser ut som det blir movie night i kveld.

På XC-treninga i dag hadde vi 400m repeats x6. Slitsomt! Jeg liker at vi løper sammen alle jentene. Jeg greier alltid å presse meg mer når vi gjør det. Vi hadde også circut(styrke trening). Noe vi har 2x i uka, og jeg kan kjenne det. Har aldri vært sår i magemusklene så lenge. Jeg begynte å le på skolen i dag, og det gjorde så vondt at jeg måtte prøve og ikke le resten av skoledagen. Det var seriøst ille!

By the way, her er et bilde jeg tok i skolebussen på vei til skolen i går(ser sånn ut hver morgen):
 
U.S school bus facts:
 
  • Bumpy
  • No seatbelts(ikke at jeg har noe i mot det)
  • De venter på deg hvis du ikke står der akkurat når den kommer.
  • Bussjåføren vet navnet til alle på bussen.
  • Ja, de er gule akkurat som på film
  • Ikke en buss du vil sitte på i 1,5 time(i.e. xc-meet i Ellensburg)
  • Sort of comfortable den første halvtimen
  • Umulig å gjøre lekser på, spesielt når vi kjører på grusvei. Bumpy!
  • Anbefaler ikke å lese på bussen. Kvalm!
  • Ikke sett i de litt tunge hengeøredobbene før bussturen er ferdig. Au!
(Basert på personal experiences...)
 
I helga var jeg på XC-meet i Ellensburg. Kunne ikke løpe, men var med for å heie og for å se litt andre steder. Jeg fikk et gledlig gjennsyn med skog(herlig!) og det var en fin tur. Landskapet her er egentlig veldig pent selv om det ikke er så mye skog. Jeg skal prøve å ta bilder på XC-meetet på lørdag. Da kan jeg løpe også! Har kjøpt meg spikes(sko), så nå skal det løpes fort!
 
Well, jeg tror ikke jeg orker å skrive mer nå (movie night kaller) så jeg slenger med noen bilder fra New York instead.
 
Min nye bestevenn:
 
Vilde(nei, ikke meg), Vilde og Tine:

 
Alice in Wonderland: 

 
Centeral park: 
 
 
 
Starbucks on every corner!: 
 
Times square: 
 
Marielle og Tine: 
 
USA!!!: 
 
Marielle and me: 

 
Abercormbie & Fitch(heaven!!!): 
 
Crazy people: 
 
New York sky line: 

 
Frihetsgudinnen: 
 
Greenwich:

Down town:
 
Brooklyn bridge:
 
Everyone: 
 
Vilde, Marielle og Vilde:

Peace out!

- Vilde
 
     

2 kommentarer:

  1. Haha, kongebra bilder! ;)
    Så bra at du trives!

    SvarSlett
  2. thank you!! hah. Håper du trives også!(ser ut som det på bloggen din ;) )

    SvarSlett