tirsdag 4. september 2012

Labour weekend e.i. LAZY weekend.

Så, vi har allerede hatt en fridag. Yeah! Den dagen kalles labour day og helga blir derfor kalt, suprise, suprise...(trommevirvel)... LABOUR WEEKEND. Som egentlig har vært en veldig lat helg. Jeg har løpt hver dag, after all er jeg på varsity laget, men ellers har vi ikke gjort så mye.

På lørdag var Tonya og jeg på en liten sightseeing i Ephrata. Vi gikk innom the Bookery, som er en awesome kafe/bokbutikk(Tonya skal selge boka si der når den kommer ut). Så dum som jeg er bestemte jeg meg får å prøve kaffe(igjen..), jeg lærer aldri. Jeg ba om litt kaffe og resten hot chocolate. I can only say one thing: Yuuuuck!!! NEVER AGAIN! Jeg tok en slurk og helte ut resten. I det minste er kaffe billig over here.

Etterpå gikk vi til en second hand book store. HEAVEN! Jeg fikk "Great Expectation" og "If you could see me now" for less than 4 dollars!

På ettermiddagen kom en hel haug med folk over for å spise hamburgers og vi var også nede på fiskeoppdretteriet og fisket litt. Egentlig er det en catch and release pond, men guttene greide å ta livet av 3 av 4. Seinere på kvelden hadde vi bone fire og spiste marshmallows. Yummy!

SUNDAY. The lazyest day. Etter min morning run så vi på film, så en liten blund, så gikk Justin og jeg ned til elva for å tegne(drawing class..), enda en blund, så litt american football, en tredje blund, så middag, så HUNGER GAMES! m/monkey bread(yummy). Smaker nesten som kanelsnurrer, bare mer klissete. Jeg er gald for at jeg kan løpe hver dag for å si det sånn! Men dere trenger ikke å bekymre dere(mamma&pappa) jeg spiser egentlig ikke så mye usunt har ;).

I dag sov jeg lenge, leste i boka mi, gikken tur ved elva med Tonya, gjorde litt lekser and then XC-trening. Vi startet med å løpe 40 min(skal løpe 5 more hver uke), så fire (ca.) 100 m spurter før vi hadde sirkel trening(styrke) i weight rommet. Jeg liker XC.

Etter trening dro vi innom Starbucks. Jepp, vi har Starbucks her. Og jeg kjøpte en frappechino dobbel chocolate chip, UTEN kaffe, med sjokolade. Jeg elsker Starbucks!

Well, that's all. Nå er det middag.

- Vilde

2 kommentarer:

  1. Vildemin ! <3
    JEG SAVNER DEG !!! og det har bare gått noen uker... dette kan bli et LANGT år <3
    Høres ut som du storkoser deg og det må du fortsette med ;) glad i deg ! <3
    Lots of love <3

    SvarSlett
  2. Savner deg og Iben!!!! Mange klemmer :)

    SvarSlett