lørdag 1. september 2012

Varsity!!!

First of all: Bloggen vil ikke samarbeide så jeg får ikke lastet opp noen bilder, but I'm working on it!

Second: Jeg kom med på Varsity x-country laget!!! Vi hadde tryouts i dag hvor vi løp 2 miles og de sju beste jentene og gutten kom med på Varsity og jeg ble # 5!!!!!

US high school sport facts:
  • Varsity(V) er første laget hvor de beste løper.
  • Junior varsity(JV) er andre laget.
  • Hvis mange er med på sporten kan det være C -og D-teams også.
Så det første løpet er neste helg, men siden jeg ikke har vært på 10 treninger enda får jeg ikke løpedet. Men jeg skal være med å heie også sa trenern at jeg kunne løpe et åpent løp så jeg fikk en hard økt. Akkurat nå er jeg bare veldig glad for at jeg kom med på V-laget!!!! :D (P.S. vi feiret med norsk melkesjokolade(Justin fikk også trompeten sin i dag)).

De første dagene på skolen har vært ganske greie. Har blitt litt kjent med noen av de andre elevene(sitter ikke alene på do i lunsjen, nei) og jeg liker de fleste av klassene mine. I engelsk har jeg mrs. Allsopp som er superkul, hun kan si mye morsomt. I calculus(byttet fra pre calculus) har jeg mrs. Boland og hun er en veldig flink mattelærer og... suprise, suprise... også morsom. Basically så er alle lærerne her morsomme. I fransk 2 har jeg mr. Inman(tror det var noe sånt). Han sporer lett av med morsomme historier og jeg liker klassen. Den er ganske liten, men alle er hygglige. I US history har jeg mr. Laugen. Han er kul og er veldig interessert i foreign exchange studentsI world studies har jeg også mrs. Allsopp som, once aigain, er pretty cool. Klassen er 10th graders, så de er litt yngre, men jeg tror det vil gå bra. Og by the way, hvis jeg ikke har sagt det, så er jeg SENIOR! Going on; i 6th periode har jeg study hall i biblioteket. Der er det nesten ingen, så det er deilig å være litt for seg selv og gjøre lekser. Den siste timen har jeg Drawing 1&2 som er en gangske relaxed time. Vi lærer rett og slett og tegne. Mr. Springs er en av de kuleste lærerne og han har en god porsjon med selvironi.

På slutten av dagen i dag hadde vi pep assembly siden fotballaget spilte deres første kamp i kveld. Det var mye Tiger spirit for å si det sånn (Tiger er maskoten vår). Cheer og dance lagene danset, det var sovepose staffet og, of course, måtte alle utvekslings studentene(3 andre + meg) komme opp og rope "go tigers" i vårt native language. Jeg ropte "heia Tigers" og hørtes ut som en karatekid, mens mexicaneren, georgianeren og tyskern hadde sine fancye tigers rop. Anyways, assembyl var pretty cool.

Nå er det helg og vi har ikke skole på mandag siden det er labore day, men vi  har XC trening.

I helga blir det nok sightsing rundt i Ephrata. Skal prøve å få tatt bilder, men kan ikke love at jeg får dem ut her siden bloggen er så usamarbeidsvillig.

NB! Jeg unnskylder skrivefeil. Det skjedde noe med pc-en så hvis jeg retter på noe må jeg skrive alt på nytt igjen. More things to fix.

That was all I had for today. Sleep thight and good night. Eller god morgen?

- Vilde

2 kommentarer:

  1. åååå, høres så morsomt ut !!!!! er så misunnerlig på deg vilde !! :D XD :D:D
    haha
    kos deg masse masse !! :D dette er et år du aldri vil glemme, så enjoi every moment ! <3
    savner deg !!
    with love jessica

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, Jessica :D. I will ;), savner deg også! Lots of love <3

      Slett