fredag 7. september 2012

Good days.

Hei igjen!

Nå har jeg faktisk vært her i Ephrata i en og en halv uke and it feels pretty good! Jeg begynner å bli vant til skolen, få venner og det er lettere å prate engelsk hele tiden(får en uke siden var jeg helt utslitt etter en hel dag med engelsk!).

Of course måtte det skje en endring i timeplanen min. Her i USA har man lunsj på forskjellige tidspunkt depending on your 4th period lærer. Så, here's the thing:  jeg hadde 1th lunsj og hadde funnet meg awesome lunsj buddies,  men så må vi plutselig bytte 4th period lærer så nå har jeg 2nd lunsj.  I.e jeg må finne meg nye lunsj buddies. Utenom det er jeg veldig fornøyd med timeplanen min! Especially art!

Anyways, i dag etter xc-treningen hadde vi team dinner. That was fun! Familien vi var hos hadde en vannsklie i hagen. Vi smørte oss inn med såpe og sklei ned i full fart. Of course greide jeg å dette på treninga før i dag, så jeg hadde skrubbsår på kneet og hendene. Jeg tenkte ikke på det når jeg smørte meg inn med såpe... Og JA, det SVEI!!!  Men det var så morsomt at jeg fortsatte å skli anyways. Haha. Vi spiste også middag(taco) og kake+is(I'm very mett!).

I morgen er det fredag! Og på lørdag er det xc-meet!

One more thing. I går hadde vi San Fransisco på xc-treninga. Vi spurtet opp en bakke, jogget ned, spurtet flatt 100m og på'n igjen i 12 min. I kokvarme. Slitsomt!

Anyways, that's all.
Peace out!

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar