søndag 28. oktober 2012

Districts+++

HeiHei!

Det er deilig å endelig ha helg. Looking forward to Thanksgiving break! Det har vært mye øving med cabaret og xc-trening for districts. Don't get me wrong, det er kjempe morsomt! Jeg er bare litt uslitt akkurat nå. På tirsdag følte jeg meg ikke helt bra så jeg dro hjem fra skolen, så den dagen ble brukt til å lade opp batteriene and dozing off to Pretty Little Liars maraton på tv-en. Følte meg ikke helt i hundre dagen etter heller, men siden district var på lørdag ville jeg ikke være borte fra for mange treninger.

De fleste kvelden går til cabaret nå, og det er også det vi forbereder oss til i musikklassene på skolen. Først har vi en korkonsert på tirsdag og jeg skal prøve å få filmet så dere kan høre/se hvordan det er. OG jeg må lære meg teksten til alle sangene (engelsk, LATIN og RUSSISK!).

På fredag hadde vi team dinner etter treninga hos Hannah. Vi spiste spagetti. Vi hadde egentlig tenkt til å carve pumkins(jeg måtte ta med meg gresskaret på bussen, morsom opplevelse..)men vi endte opp med å rette håret til guttene. lol. Det var en hyggelig/morsom kveld.

I går var districts i Selah. Jeg var ganske nervøs(noe jeg ikke pleier å være) fordi vi måtte løpe veldig bra for å komme til state. Jeg løypa og den var annerledes fra de andre løpene hvor vi har løpt på golf -og fotballbaner. Vi løp mellom epletrær og av en eller annen grunn mindte stedet meg litt om Danmark(tror det var hedene). Anyways, det var morsomt å løpe, men vi kom ikke til state som et team. Jeg løp en av mine raskeste løp(selv om jeg følte at jeg burde løpt fortere på første runden) og det var et bra siste løp. De 10 beste jentene og 20 beste guttene kom videre uansett og Jeanna, Hannah og Kieran kom vidre til state. Så jeg tror det blir en tur til Pasco neste helg for å heie på dem. Det er sad at xc er over, men jeg skal fortsatt trene med dem neste uke. (haha, jeg greier ikke å slutte og løpe. Endelig syns jeg det er morsomt å løpe også (...mamma og pappa...)). Heldigvis skal de fleste xc-folka være med på track også. Jeg tror kanskje vi skal ha et bonfire hos Hannah neste uke også som en avslutning. Så det blir koselig. Jeg har ikke bildene fra i går enda, men skal legge dem ut når jeg får dem.

Etter løpet i går dro jeg til et Halloween costume party med Melissa i Moses Lake. Kjærsten hennes og fettern hans var også med. Vi dro først til et hunted house. Det var ikke så veldig skummelt, men jeg har en historie med å skade meg når jeg går inn i huted houses(sist gang på orange E carnivalet fikk jeg blåmerker all over my legs) og det skjedde nesten denne gangen også. Men jeg greide å holde meg på beina! (Yeh me... just kidding). Jeg hadde kledd meg ut som supergirl/fairy med rainboots(sånt skjer når man ikke aner hva man skal ha på seg og finner noe i siste liten). Vi var ikke på festen så veldig lenge siden vi ikke kjente så mange. Så vi dro heller tilbake til kjærsten til Melissas sitt hus og så en film. En skrekkfilm. De som kjenner meg vet at jeg aldri ser skrekkfilmer. Så jeg hadde for det meste teppe foran øynene. Men det var en morsom kveld.

Jeg hadde noen få bilder(ingen fra halloween partyet(glemte kameraet...sorry!), men det går ikke an å laste de opp nå. Skal prøve å få lagt de ut i et eget innlegg senere.

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar