lørdag 20. oktober 2012

HJELP! I'm becoming an American. I JUST BOUGHT BOOT CUT JEANS!!!

Jep, I did. Jeg bestilte nye jeans på nettet og de har boot cut, og jeg liker dem faktisk!

Det har ikke skjedd så mye nytt siden sist gang. Jeg har XC trening hver dag og cabaret øvelser nesten hver dag. Nå er det bare Varsity igjen på treningene siden JV hadde sitt siste løp på onsdag. Jentene vant, men vi må fortsatt løpe veldig bra i district for å komme med til state. På trenigen på mandag hadde vi 4x800m og i går hadde vi 1mile(1600m)+400m sprint. Selv om trenigene er harde, er det morsomt å være med på XC og det er litt sad at det snart er over...
På meetet i Ephrata fikk seniorene en liten gave siden det er det siste året på XC-laget. Vi fikk en t-skjorte med alle navnene bakpå og et ordtak +++, et pledd og litt snacks(popcorn!) m.m.

Cabaret nærmer seg og vi øver nesten hver dag. Det er morsomt og jeg tror det vil bli veldig bra. Jeg fikk også kor kjolen min forrige uke og konserten er om litt over 1 uke.

Etter XC og cabaret på Torsdag kjørte vi til DK's for middag. De har de beste hamburgerne EVER! og DK står for "don't know".

Det er endelig helg og jeg ser frem til en lazy weekend! Jeg løp meg en tur i dag tidlig før cabaret og spiste poptarts for første gang til lunsj. yummy!

Here's some pictures:
 
 
Homecoming





 
XC






 På vei til skolen
 Scratch art prosjektet mitt: Charlie Chaplin(skal utstilles i Art showet!)
 I dag tidlig
 Water color prosjektet mitt(skal også være med i art showet!)

Have a nice weekend!

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar