tirsdag 23. oktober 2012

Running in the Snow.

Hei igjen!

I dag har vært en ganske så morsom dag. Skolen var okay. Etter skolen var det xc-trening og vi skulle gjøre noe different for en gangs skyld. Vi ble kjørte et stykke ut fra byen opp til et stort øde område for å løpe opp Monument Hill. Vi startet et stykke unda(ca. 4 miles) og varmet opp 1mile før vi løp tempo(80%) resten av veien opp, and guess what! It snowed!!! Det startet som regn og når vi kom høyere opp begynte det å snø. Jeg bestemte meg for å ha en tørr genser til etterpå, så jeg løp i t-skjorte og shorts...ehm...ja...not that smart you say?..it was cooooooold. Men jeg hadde vottene mine på! lol. Det var morsomt. Den første snøen er alltid fun...

Når vi kom til toppen var alle superduper kalde og vi hoppet inn i bilene(etter vi hadde tatt et bilde så klart) og kjørte tilbake. Jeg hadde cabaret etter treninga så jeg bestemte meg for å ta en varm dusj på skolen for å få tilbake litt varme. Men dusjen og jeg ver ikke helt venner i dag så jeg fikk bare kaldt vann. Jeg endte opp med å stå under hair dryeren en god stundt. That felt good. Etterpå kjørte jeg med Jeanna til starbucks for å kjøpe kakao. That felt pretty good too! 

Well, I guess that's it. Her er et bilde fra toppen:

- Vilde

4 kommentarer: