mandag 15. oktober 2012

Story telling time. Sort of.


Nå har det gått en stund siden jeg skrev sist (sorry about that), men jeg skal prøve å få med så mye som mulig av det som har skjedd, sannsynligvis ikke i kronologisk rekkefølge, hjernen min er ikke kapabel til å gjøre det akkurat nå..
For to uker siden (lørdag) hadde vi et xc meet i Pasco og etter løpet var det paier til som uttrekningspremie. Ephrata fikk fem paier eller noe sånt og vi var ganske så mette etter det (fem amerikanske paier àstooore!). Når vi kom tilbake var det Orange E carnival med hunted house, bingo ++++, litt som et tivoli uten karuseller. Anyways, first of all: jeg suger i bingo, second: jeg har fått et nytt kjæledyr. Han heter Doffen og er en gullfisk. Jeg har til og med kjøpt et miniakvarium til ham. Jeg tror vi kommer til å bli gode venner. Ha
Forrige fotballkampen jeg var på(tror det var to uker siden også) dro jeg til ei venninne før kampen. Det var koselig. Men det jeg egentlig skulle si var: Melissa, hun jeg besøkte, slapp meg og Rea Anne av hos Rea Anne fordi hun skulle til en fotballkamp i Moses Lake, så vi skulle kjøre Rea Anne sin bil til kampen. (Jeg advarer dere nå, dette kan bli veldig komplisert skriving… hvis du ikke er helt opplagt vil jeg foreslå å lese det senere. Men LES DET! Historien er kind of funny).  Så, Rae Anne og jeg skulle kjøre hennes bil til fotballkampen. En litt gammel bil som lager litt rare lyder som hadde stoppet tre ganger før på dagen. Vi startet å kjøre og fant ut at det var veeeeeeeldig lite bensin igjen så vi måtte kjøre til bensinstasjonen. Etter to minutter dør bilen og vi triller ned pakken, Rea Anne greier å sette bilen i parking(automatgir) og vi bråstopper. Bilen starter igjen og dør igjen, og starter igjen. Vi kjører ut på hovedgata gjennom Ephrata og finner ut at det kanskje ikke er det smarteste stedet å kjøre når bilen kan stoppe når som helst og det er tusen trafikklys på vei til bensinstasjonen. Men vi kommer oss fram og svinger inn til bensinstasjonen. Rett før vi svinger inn til pumpa stopper den igjen og vil ikke starte, så vi må dytte bilen den siste biten. (Rettere sagt: Jeg styrte og Rea Anne dyttet. Ehm..)Og ja, vi kom oss til kampen, og nei, vi vant ikke.
På søndag(tror det var to uker siden også.. ja det var det) tok jeg senior pictures med Tonya, Breanna og Verlene. Vi gikk ned til en liten park ved fiskeoppdretteriet(høres veldig elegant ut, fisk og park, men den er faktisk veldig fin). Jeg hadde forskjellige antrekk og jeg tror vi tok 150 bilder. Men surprisingly greide jeg å velge et bilde ganske fort. You can see it in the previous post.
På mandager har vi trening før skolen starter så det er den eneste dagen jeg tar bussen hjem. Det hadde Tonya glemt forrige uke og hun kjørte inn for å hente meg. På bussen på vei hjem så jeg et sted man kunne plukke sine egne gresskar og jeg sendte en melding til Tonya om det. Dette er hva hun forestiller seg: Mens jeg løper stopper jeg i veikanten, skriver en melding fort før jeg løper videre. Hun trodde jeg var ute å løp, I was not.. Når jeg kommer hjem lurer Justin på hvor Tonya er og jeg sender en melding til henne for å høre hvor hun er. Tonya skjønner ikke hvordan jeg kan vite hva Justin tenker… Finally husker hun at jeg ikke har trening etter skolen på mandager og kjører hjem.
Ellers er alt superduperbra her. På fredagen feiret vi Breanna’s og min bursdag med en stoooooooooooor kake som Breanna hadde lagd. Jeg har fått gaver og pakke fra Norge. MELKESJOKOLADE!!!!! Tusen takk for alle brevene og gavene, jeg setter veldig pris på det (og tar gjerne i mot mer… sjokolade… just kidding… or not…) I går (bursdagen min) var homecoming dance og det var utrolig (hadde egentlig tenkt til å skrive et ord til etter utrolig, men utrolig beskriver det egentlig ganske godt). Jeg hadde det vertfall veldig morsomt!!!
Jeg kunne skrivd om alt som har tatt opp tiden min de siste ukene, men jeg føler ikke for å sitte å skrive i flere timer akkurat nå, hjernen min henger ikke helt med og jeg kind of want to watch a movie instead. By the way, jeg stod opp kl 7 i dag tidlig og ridde en tur med de nye vottene mine (random, I know).  Jeg skal legge ut masse bilder når internett blir bedre igjen og når jeg får homecoming bildene fra Lea.
- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar