søndag 21. oktober 2012

Et litt random innlegg.

HEiHEi!!!!

Akkruat nå sitter jeg og gjør lekser, eller gjorde siden jeg skriver på bloggen akkurat nå, så jeg skal egentlig gjøre lekser, men pc-en var her så jeg bestemte meg for skrive instead, men ja.... confusing...

Jeg er så glad det er helg, jeg for endelig gjort unna litt stuff. Jeg har hatt laundry day i dag og i går. Klærne er så utrolig varme når de kommer ut av tørketrommelen og siden jeg har vinduet oppe på rommet mitt når jeg sover er jeg freazing cold når jeg våkner og jeg har bare lyst til å pakke meg inn i alle de supervarme klærne...

Jeg har faktisk hatt tid til å ta noen phone calls hjem til Norge i dag(skype funker ikke). Det var koselig. Etter jeg har fått gjort ferdig leksene(som jeg egentlig skulle gjøre akkurat nå) har jeg tenkt til å gå meg en tur. Det frister litt og jeg har ikke så veldig lyst til å løpe i dag siden jeg har løpt hver dag de siste to månedene.

Vi dror til Walmart i dag tidlig og jeg satt i handlekurven mens Breanna og Tonya trillet meg rundt. Det var morsomt. Vi dro til starbucks etterpå(pumkin spice hot chocolate with extra chocolate and wiped cream!!!!) før vi dro over til John's i Soap Lake(matbutikk) hvor jeg fant Wasa knekkebrød!!! Guess what I had for lunch. Nei...jeg hadde ikke plingost(selv om det hadde vært svært sannsynlig). Nei, ikke yoghurt heller. Nei, hvorfor i all verden ville jeg spise grøt til lunsj! Dere er veldig dårlige til å gjette. Jeg hadde WASA KNEKKEBRØD. Dah! (lol. Jeg tror ikke hodet mitt er helt på plass i dag...)

By the way så synes jeg det er veldig hyggelig å få kommentarer på bloggen. Så kommenter i vei!(det hørtes litt rart ut... anyways: KOMMENTER!)

Slenger med litt bilder:
 
 
Tasselen som skal henge på hatten når jeg gradueter til våren!!!
 Seniors 2013!!! Jeg har også kjøpt en senior t-shirt, men jeg glemte å ta bilde av den...
 XC senior t-skjorta som jeg skrev om i går(I think...)

 BOOT CUT JEANS!!!

Back to homeworks!

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar